سلام!

سلام!
سیامک انصاری هستم!
قبلا گفته بودم که استقلال بدون قایدی و دیاباته هیچ گوهی نمیشه!
الان میگم که استقلال با قایدی و دیاباته هم هیچ گوهی نمیشه😂!
دیدگاه ها (۶)

قبلا خیلی شاد تر بودم…:)) ولی الان؟ ساکت ترین آدم جهانم…

پروفایل جدیداز الان میگم مو الستور هستم

واکنش مهدی قایدی به اولین حضورش در جام جهانی🇮🇷💙«لحظه‌ای که س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط