ناصرخان کاش بودی ونمیزاشتی حقمونو بخورن

ناصرخان کاش بودی ونمیزاشتی حقمونو بخورن
دیدگاه ها (۴)

❤❤❤

بله اینجوریاست

یادمون نره روزبه چشمی فقط۲۱سالشه وهمین پسر غیرتش میارزه صدتا...

روحش قرین رحمت

ولی ما فقط حقمونو میخوایم

شهید خامنه ای

کاش بودی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط