حالا ببین داخل انبوهی از غم زندگی میکنم

حالا ببین داخل انبوهی از غم زندگی میکنم
دیدگاه ها (۴)

شهر بی طُ عزا گرفته

ارزو های که کردم مثل بارون بودن اومد روی زمین افتادن فردا با...

تا طُ رو دارم غم ندارم :)

خانه جد پدری

اینو من واقعااااا با رفیقام تست میکنم ادیت میکنم میزارمش حال...

ببین حالا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط