نئشهـ‌خداییمـ‌باتو😌🥂.

نئشهـ‌خداییمـ‌باتو😌🥂.
مهمـ‌نیـکجاـمیرمـباتو🤓🚶🏿‍♂.
میگمـ‌ک‌خداییـ‌درکار‌نیست😩.
ارهـ‌خب‌خدامیـ‌اماـتو🙂❤️
دیدگاه ها (۱)

📍همش بهم ریختس ..موهام اتاقماعصابمزندگیمفکرمفکرمفکرم !

جای خالی بعضی از آدما باخودشونم‍ پر نمیشہ.🍊.

خوب‍ کہ باشی بدشون‍ میاد ازت‍ .🔗.

ܢܿܢܸܩܘࡊ ܦ݃ܠܢ݂ܩܢ‌‌ ..♡

سلام مجدد گوگولیاخب گوگولیا ی من، یه سوالشهر های تور ددلاین ...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط