♚بِه گُرگْ بودَنَمْ میبالَمْ چون:

♚بِه گُرگْ بودَنَمْ میبالَمْ چون:

گُرگْها حَقْ نَدارَن دِلْ رَحمْ باشَن!

گُرگْها حَق نَدارَن عاشِق بِشَن!!!

گُرگْ ها حَق نَدارَن دِلْ بِه کَسی بِبَندَن!

گُرگْها حَق نَدارَن بِه کَسی اِعتِمادْ کُنَن!!!

گُرگْها حَق نَدارَن با جُفتْ چِشْماشون بِخوابَن حتّٰی وَقتی کِه پیشِ هَم هَستَن!

گُرگْها حَق خیلی کارها رو نَدَارَن♚

((پَس اگَر میخوایْ یِه گُرگْ باشی قَبلْ اَز اِطْمینان خوبْ بِشین یهِ بار دیگِه فِکْر کُن چون بعَده گُرگْ شُدََن
راهِ بَرگَشْتی نَداری و تَنها راهِ بَرگَشتِت توبَه ست وَ توُبِه یِه گُرگْ هَمْ مَرگِه))

☜گُرگْ یَعنی تَنْهایی☜تَنْهایی گُرگْ هَم یَعنی سَلْطَنَتْ وَ اِختیارِ تامْ یِکْ گُرگْ بَر خودَشْ,,☞
دیدگاه ها (۲)

LiKE

like

روز مرد مبارک باد

ســلامــتــــے قـِـســــــمَـــت ک هر وقت بما رسید شد حکمت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط