همسرم،

همسرم،
این بانوی جوان،
اهل آذربایجان است.
به قندان می گوید"گندان"
وبه غروب می گوید"گروب"
من،لهجه ی آذری اش رادوست دارم.
یک روز،اگریاد بگیرد به قندان بگوید "قندان"
دیگر "بانوی آذری من" نیست.
دیدگاه ها (۵)

خخخخخ بله اینجوریاس

هرکس عشق ب اسم محمد داره تگش کنه اینجا ☺

گر مخییر بکنندم به قیامت که چه خواهی؟

بند کفشت را نمی بست او اگر عاشق نبود…عشق یعنی پیش پای یار خو...

پارت ۲۲

◦•●◉✿🦋✿◉●•◦📚داستان زیبا از زبان حضرت مسیح(علیه‌السلام) در با...

سناریو یاندره ایزانا(تنجیکو)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط