نه چایِ گسِ فنجانم می چسبد نه تلخی شکلات . . .نه! دیگر هی
نه چایِ گسِ فنجانم می چسبد نه تلخی شکلات . . .نه! دیگر هیچ مزه ای به نابیِ طعمِ بودنت نخواهد بود . . .
- ۲۸۶
- ۲۱ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط