درود بعد نمیدونم چند روز
درود بعد نمیدونم چند روز
خب همچنان میبینید:
دومی...نقاشی خودمه که رنگ آمیزیش مونده...
برای عمو کنچینم کشیدم و...همه دیدن:)
گفتم شماها هم ببینید...
گفتی نقاشیمو میخوای ببینی...@rora_aazy2 اینم نقاشیم:)
فالوش کنید:)
خب همچنان میبینید:
دومی...نقاشی خودمه که رنگ آمیزیش مونده...
برای عمو کنچینم کشیدم و...همه دیدن:)
گفتم شماها هم ببینید...
گفتی نقاشیمو میخوای ببینی...@rora_aazy2 اینم نقاشیم:)
فالوش کنید:)
- ۶۹۸
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط