☺☺☺☺

☺☺☺☺
دیدگاه ها (۱)

دالکه دا نازارم،هه فرشته آسمونی‌،گوتنه که زیر پاته،او بهشت ج...

اونی که لیاقت مارو نداره خو نداره ب من چ اخه

پسر کوچولو با غیرت حال میکنی؟عسیسم چ نازه

خدا جون عاشقتممممممممممم

دقیقاااااااااااااا!!!!!!

الان میگین مگه ما انقلاب کردیم که گوشت بخوریم!!

دقیقاااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط