💔

💔
دیدگاه ها (۰)

شما همه دار و ندار ِمنی پسر ِام‌البنین :)❤️‍🩹

الان گرمیم ، نمی فهمیم ... 😭

*- روضه‌؟!همین‌بـس‌که‌؛ما ده‌شب‌، واسه‌‌چیزی‌گریه‌‌می‌کنیم‌ک...

یـکسـٰال گذشت. . .کـٰاش دوبـٰاره از پشت پرده بیـٰایی💔:)

آدمای دورم اینجوری بودن زندگیم بهشت بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط