تو رو خدا هرچی میخواین بدین ولی سوسک رو ندین میترسم ازش.

تو رو خدا هرچی میخواین بدین ولی سوسک رو ندین میترسم ازش.
خواهش میکنم ازتون مرسی.
دیدگاه ها (۲۸)

هر کی نگه=بلاکراست میگما!!!!!!!!

خوشتیب سال

ویسگونی ها کامنتPls

چه جوری ام؟‌وای چی بگم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!¿¿¿¿

مهم

لطفا پخش کنید

سلامممممممبچه هاااااااااا ، فرزندانمممممم خواهش میکنم ازتون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط