بچه ها من دیگه مطلب نمیزارم انگار مطلبامو از سر راه آوردم
بچه ها من دیگه مطلب نمیزارم انگار مطلبامو از سر راه آوردم میزارم نه کامنت میزارید نه لایک میکنید حالا لایک که هیچی کامنتم نمیزارید دل نوشته میزارم نظر نمیدید یا میدی ربطی به دل نوشته نداره کره ای میزارم نظر که هیچی لایکم که دیگه... تبلیغ میکنم لایک و دنبال نمیکنید نظر سنجی میزارم نگا نمیکنید ترجیح میدوم دیگه مطلب نزارم این دفعه دیگه شوخی ندارم دوسه بار خواستم برم مشد گفتید نظر میزارم نزاشتید الانم برم فرقی نمیکنه اصلا براتون مهم نیستم که
- ۵.۶k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط