قبل از تو را یادم نیست.....

قبل از تو را یادم نیست.....
دیدگاه ها (۳)

من از این کرسی مُدرنا داشته باشم زخم بستر میگیرم

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچای هیچ برای هیچ‌ بر هیچ مپیچد...

وقت انتقام😈 😈

اسمشو یادم نیست تو کامنتا بنویس

بچه ها من اصلا یادم نیست چی تو گالریم دارم این هم رندوم پید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط