بابای....ولی ب درک ک کسیو ندارم..حداقل دوستام هستن..ابجیا

بابای....ولی ب درک ک کسیو ندارم..حداقل دوستام هستن..ابجیام و داداشامم هستن...فداتون
دیدگاه ها (۳۱)

اکانتمو نیگا.....خخخخخخخ

خخخخخ

هوووم

خخخخخح عین جکه واسم

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

لایک نکن ب نظرت فایده داره؟ (:ایگ ؟ پیج اصلیمو دوستامم ایگ ک...

منی ک هیچکس رو ندارم پشتم باشه ؛ ب تو پناه آورده زندگیم.. و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط