در وصالیم و همان

در وصالیم و همان
خون جگر می نوشیم ....
تلخی از دل نبرد
قرب حرم زمزم را ...
دیدگاه ها (۱)

گفتم دلم از تو بوسه‌ایخواهانستگفتا که بهای بوسهٔ ما جانست

@loyalmeکاش این شب هایِ لعنتیِ بدون حضورِ تو گم می شدند از ر...

چشمانت زیبا ترین درس است که خوانده امچه معلم خوبیست نگاهت

عمری ز غم کرببلا خون جگر خوردیقربان دل و چشم تر حضرت باقر(ری...

♨️ #زنده_از_حرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط