کیوتام میخوام که تو کامنتا بگین از این وایبای قدیمی بزارم

کیوتام میخوام که تو کامنتا بگین از این وایبای قدیمی بزارم؟؟
دیدگاه ها (۲)

وای اینا🥲🥲

منم اینجور دوست موخوام🥺🦋💔

بچها بگین دیگه چی بزارم؟ تو کامنتا بهم بگین

آخه من برای این صدا نمیرم ازین به بعد میخوام کاور بزارم از ه...

بچه ها تو کامنتا بگین ادیت بزارم یا ی چیزی بزارم بخندیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط