درد و غم .... هی

درد و غم .... هی
دیدگاه ها (۲)

دیگه داری فراموش میشی .... هه

اونم اتفاق میافته غصه نخور ...

heeee...

ویییییییی مییییخواااااامممم ....

:)

ایران core :

میپیچم از درد و غم اسیرم... #کربلایی_حسین_ستوده🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط