بہ چہ تشبیہ ڪنم
بہ چہ تشبیہ ڪنم
نامِ تو را ؟
بہ بهار ...
یا بہ آبےِ زلالِ دریا ...!
سادهتر مےگویم
« تو تمامیَّتِ احساسِ منی
نامِ تو را ؟
بہ بهار ...
یا بہ آبےِ زلالِ دریا ...!
سادهتر مےگویم
« تو تمامیَّتِ احساسِ منی
- ۱.۱k
- ۱۷ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط