نیتز های چند وقت پیش اومدن گفتن تو فنوار ها فندو ما به ۴

نیتز های چند وقت پیش اومدن گفتن تو فنوار ها فندو ما به ۴ دسته تقسیم میشه:
گروه اول: فندوم هایی که هیت میدن
گروه دوم: فندوم هایی که دفاع میکنن
گروه سوم: فندوم هایی که اصلا کاری ندارن و هیچی نمیگن
گروه چهارم: اکسوالها که از فنوار ها جوک میسازن و تا ابد بهش میخندن طوری که فندومی که شروع به هیت دادن کرده به گوه خوردن میفته😁🗿
دیدگاه ها (۱)

حالا جالبیش اینه فناشون میگفتن اکسو از اونا اصکی میره🗿💔🤌🏻

جدیدا دوتا شایعه پیچیده: اکسو و بلک پینک همکاری دارن یا گروه...

تا سال ۲۰۱۹ حدود ۲۲۵ ایدل گفتن رول مدلشون کای هست🔥👑امار الان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط