#یه_تیکه_کتاب📚

#یه_تیکه_کتاب📚
دوست داشتن خداوندی که هیچ ‌نقصی در او ‌راه ندارد، سهل است. آنچه سخت است، دوست داشتن انسان های فانی است با همه ی خطا و ثوابشان. فراموش مکن آدمی هر چیزی را به اندازه ای می فهمد که نسبت به آن عشق دارد! پس تا زمانی که برای دیگران از صمیم قلب آغوش نگشایی و بخاطر خالق، مخلوق را دوست نداشته باشی، نه می توانی چنان که شایسته است بفهمی و ‌نه به شکلی لایق دوست بداری..!

ملت عشق_الیف شافاک
دیدگاه ها (۱)

#یه_تیکه_کتاب📚 درزندگی زخمهایی هست که مثل خوره در انزوا روح ...

#یه_تیکه_کتاب📚 هرگز نه از دزدان بترسیم، نه از آدمکشان. این...

کتابای درسیم از دید من😅 😄 😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط