طبيبانم چه میدانند؟
طبيبانم چه میدانند؟
دردم دردِ تنهاییست.
تو نبضم را بگیری
بیگمان آرام میگیرم...
دردم دردِ تنهاییست.
تو نبضم را بگیری
بیگمان آرام میگیرم...
- ۱.۰k
- ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط