لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙 امروز سالگرد استی شدنم ـ ۱ ساله!
🐰 اوه، تبریک میگم، تبریک!
💙 وای، ممنون... بیاید همینطور سالم بمونیم و سالهای سال همدیگه رو ببینیم. برای کامبک موفق باشی!
💙 اوپا، اگه جواب بدی میرم ورزش کنم.
(لطفاً نگو نه.)
🐰 یه نفر بود که گفت میخواد ورزش کنه، منم میخواستم باهاش همراه بشم.
💙 لینو... من میخوام مدت طولانی بدوم، ولی فقط برای ۳۰ دقیقه توان دارم. راز یا روشی هست که بیشتر بدوم؟
🐰 اگه استراحت کنی و دوباره شروع کنی... شاید بشه..؟
💙 میو-میو
🐰 *پست رو لایک کرد*
💙 دنبال مینهو میگردم تا بهم برای کار فردا کلمات انگیزشی بده.
🐰 باید بری سر کار~ بزن بریم!
💙 لینو، حالا که کامبک خیلی نزدیکه، نمیدونم میتونم توی پریریکوردینگ باشم یا نه. برای همین درخواست دادم به عنوان تماشاگر بیام، پس توی استودیو میبینمت.
🐰 اوکی~
💙 دفعهی پنجم دیگه احتمالاً جواب از لینو نمیگیرم.
بیاید بار ششم امتحان کنم...
🐰 دفعهی پنجم نباید تسلیم بشی!!!
💙 یعنی چی "لینوا اونوَن"؟
میو
🐰 تمرین امروز تموم شد
💙 اوپا، پروفایلت توی بابل چیه؟
🐰 از هیچی خوشم نمیاد، شاید عوضش کنم صفحه سیاه بذارم؟
💙 امروز چی خوردی که سیر شدی؟
🐰 شامم همون مثل دیروزه!!
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙 امروز سالگرد استی شدنم ـ ۱ ساله!
🐰 اوه، تبریک میگم، تبریک!
💙 وای، ممنون... بیاید همینطور سالم بمونیم و سالهای سال همدیگه رو ببینیم. برای کامبک موفق باشی!
💙 اوپا، اگه جواب بدی میرم ورزش کنم.
(لطفاً نگو نه.)
🐰 یه نفر بود که گفت میخواد ورزش کنه، منم میخواستم باهاش همراه بشم.
💙 لینو... من میخوام مدت طولانی بدوم، ولی فقط برای ۳۰ دقیقه توان دارم. راز یا روشی هست که بیشتر بدوم؟
🐰 اگه استراحت کنی و دوباره شروع کنی... شاید بشه..؟
💙 میو-میو
🐰 *پست رو لایک کرد*
💙 دنبال مینهو میگردم تا بهم برای کار فردا کلمات انگیزشی بده.
🐰 باید بری سر کار~ بزن بریم!
💙 لینو، حالا که کامبک خیلی نزدیکه، نمیدونم میتونم توی پریریکوردینگ باشم یا نه. برای همین درخواست دادم به عنوان تماشاگر بیام، پس توی استودیو میبینمت.
🐰 اوکی~
💙 دفعهی پنجم دیگه احتمالاً جواب از لینو نمیگیرم.
بیاید بار ششم امتحان کنم...
🐰 دفعهی پنجم نباید تسلیم بشی!!!
💙 یعنی چی "لینوا اونوَن"؟
میو
🐰 تمرین امروز تموم شد
💙 اوپا، پروفایلت توی بابل چیه؟
🐰 از هیچی خوشم نمیاد، شاید عوضش کنم صفحه سیاه بذارم؟
💙 امروز چی خوردی که سیر شدی؟
🐰 شامم همون مثل دیروزه!!
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۷.۰k
- ۲۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط