بـــﻪ ﺑﻌــــﻀﯿـــــﺎﻡ ↯ﺑـــﺎﯾﺪ گــــفت:ﺷــــــــــﻤﺎ↯⇨ ﺷـ

بـــﻪ ﺑﻌــــﻀﯿـــــﺎﻡ ↯ﺑـــﺎﯾﺪ گــــفت:ﺷــــــــــﻤﺎ↯⇨ ﺷـــــﻠﻮﺍﺭﺗـــــﻮ↯ ﺑـــــﺎﻻ⌛️∝⇨
ﻧﮕـــــﻪ↯ ﺩﺍﺭ✖️↯➣
ﻻﺯم ﻧـــﮑﺮﺩﻩ↯ ﻓﮑــــــــــﺮ ﭘﺮﭼـــﻤﺖ ﺑـــ↯ــﺎﺷـــــــــی!ツ
دیدگاه ها (۲)

بـِـِہ قـُـُوُل بـِـِہروُز وُثـُـُوق:اَگہ قرآر بآشــہ مـטּ ا...

کامنت لطفااااااا

بسلامتی کسی کهساعت ۳نصفه شب بهش زنگ زدمبعد دوتا بوق با صدای ...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط