#پست_آخر بنده.....میگفتم پست اخرو جمعه میزارم ولی امشب گذ
#پست_آخر بنده.....میگفتم پست اخرو جمعه میزارم ولی امشب گذاشتم....انفالو نکنین....اگه وقت کنم میام لایکتون میکنم....تا تابستون سال بعد خدا پشت و پناهتون....بای
- ۱.۹k
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط