اره مثه من

اره مثه من
همه رو‌اروم موکونم حاله خودم طوفانیه
والا بوخودا^_^
دیدگاه ها (۸)

تو هم اره لجن؟؟؟

جهنم بزار نو بیوفتهنباشی دوستام هستن ^_^

تولوخدامبشه مشه مشه؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخ

بچه ها این نقاشی رو خودم کشیدم والا خودم کشیدم

سوال پست:ریاضی رو دوست داری؟جواب خودم: اره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط