میخوام از خودت بگی نه چیز دیگه:))

میخوام از خودت بگی نه چیز دیگه:))
دیدگاه ها (۸)

بیمارم دگر چه کنم:)

خیلیی تنگ شده:))

نمیشه:((

اوون نفرم همون بالا سری هست برای من:))

دختر جنی

وقتی میپرسم 'چخبر؟' میخوام از روزت برام بگی وگرنه که 'سلامتی...

نمی شد یبار خودت دستم و بگیری و بگی دوست دارممم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط