حالا که خیلی حرف داریم،.

حالا که خیلی حرف داریم،.
زنگ انشاع نداریم...
دیدگاه ها (۱)

جوری زندگی کنکه نگن لاشی بود بگن کاشکی بود💯💯

اولین سیگار سیگاریت نکردوقتی ارومت کرد سیگاری شدی:)

این '' باشه'' که میگم بخاطر تایید تو نیست بخاطر روان خودم

اونی که غرق شه میمیرهچه تو رویا چه تو دریا🖤🥀

چرا به کسی که تو یوتیوب فعالیت میکنن میگن یوتیوبر ولیـ چرا ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط