ازم پرسید چرا با اینکه به ادما

ازم پرسید چرا با اینکه به ادما
خوبی میکنی و بدی می بینی
بازم خوب بودن انتخاب می کنی؟
گفتم چون من با خدا معامله می کنم
نه آدما...♥🥀🖖
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط