ازم پرسید چرا با اینکه به ادما
ازم پرسید چرا با اینکه به ادما
خوبی میکنی و بدی می بینی
بازم خوب بودن انتخاب می کنی؟
گفتم چون من با خدا معامله می کنم
نه آدما...♥🥀🖖
خوبی میکنی و بدی می بینی
بازم خوب بودن انتخاب می کنی؟
گفتم چون من با خدا معامله می کنم
نه آدما...♥🥀🖖
- ۴۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط