خدا جونم !!!!

خدا جونم !!!!
جونم …
خیلی تنهام خیلی
دیدگاه ها (۲)

ی تصادف !!ی کما :'(ی جمله عمرشو داد ب شما هه اونموقع میشم عز...

هعی روزگار لعنتی :(

هه اشکشو در نیار ؟!تو جونشو نگیر اشک که سهله

هه قوی باشم ؟!!؟

عیدت مبارک بابا جون امسال نیستی دلتنگتم از خدا بخوا منم بیار...

خیلی هم تنهام❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط