مث «سرطان» شدی واس من 🌌 :]

مث «سرطان» شدی واس من 🌌 :]
دیدگاه ها (۴۵)

دَستامو پَس زَدی پابَندِ کی شُدی..

من بیشتر از اینکه صبور باشم، حسودم...به چی یا کی، خیلی مهم ن...

-حاجی گوه نخور فحشه؟ :/+نه دادا توصیه بهداشتیه -.-

مگ داریم از #سلنام بهتر؟:)

ـ رفیقاتو بیخیال شدی واس کی مردی؟

برام مث آه جین شدی-

تو شدی مث خون رگام... استقلالم💙✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط