غریب کوچه غمها چرا نمی آیی؟

غریب کوچه غمها چرا نمی آیی؟
دیدگاه ها (۲)

آسمان غرق خیال است کجایی آقا؟

کاش من هم یکی از یارانت باشم آقای خوبم.

بگو الهم عجل لولیک الفرج

مبادا چهره دینتان را خراب کنید.عزیزان من را هم از دعای خیرتو...

کلیسا رفته ای اما اتاق من نمی ایی... #کربلایی_امین_قدیم

.بوی سیب حرمت در کوچه ها می‌پیچدهمه آماده اند تا محرمی دیگر ...

زمین خوردم، ترد شدم ،افتادم میان غمها...؛🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط