#بیو

#بیو
ته بدبختی اونجاست مجبوری وانمودکنی حالت خوبه (:
دیدگاه ها (۱)

#بیودلم تنگته بفهم نفهم!👀💟

#رفیق#کلیپرفیق تااخرش باهاتم✌

#بیوماییم و روزگاری به تیرگی سیاهی (:

#بیوولی به هرکی گفتم رفیق:باکش پر شد جوری گاز داد کع به دودش...

بعد رفتنت هیچکی اون ادم سابق نشدولی ته دلمون روشنه که تو الا...

خوبه ؟ به بدبختی کشیدم 😂🍁

خوبه بین این همه بدبختی صدای ایدلم واقعی 🙌🏻🫤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط