زانـوی تنـهایی بغـــل میگیرم اینـجا
زانـوی تنـهایی بغـــل میگیرم اینـجا
او را نوازش می کنی، جـان می سپارم
می خواهمت، می خواهدت، لعنت به تقدیر!
تو حــــق او هستی و من حقـــی ندارم...
او را نوازش می کنی، جـان می سپارم
می خواهمت، می خواهدت، لعنت به تقدیر!
تو حــــق او هستی و من حقـــی ندارم...
- ۵۸۴
- ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط