به بعضیا هم باس گفت اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت!
به بعضیا هم باس گفت اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت!!!!!!!!
- ۵۷۰
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط