اصلا من رفتم با همتونم قهرم

اصلا من رفتم با همتونم قهرم
دیدگاه ها (۹)

بچه ها من دیگه رفتم مدرسه بای بای ................عاشقتونممم...

سلام سلام من اومدم از مدرسه

کسی نیست بیاید با من بحرفید

لوهان

خوشگلای من حمایتا کم شده چرا ؟اصلا من قهرم 😔😶

اقا اصلا من قهرم فقط خودم باید به خودم پیام بدم؟ 🗿😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط