این چند روز خیلی کیری بوده_

این چند روز خیلی کیری بوده_
حقیقتا زندگی به راست ترین نقطه چپش گرفتتم_
هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده ها، فقط سر چیزای ((خیلی)) کوچیک ((خیلی)) سریع عصبی میشم. د خب یعنی چی آخه_
این ۳ روزی هم که نبودم نت نداشتم_ یعنی داشتم ها ولی ویسگون با نت همراه انارستان بالا نمیاد(ذات پدر: )
اون یکی پیجم توی این ۳ روز ۱۰ نفر فالو داشته_
هر بار یادش میوفتم آتیش میگیرم_
کیر نداشتم تو این زندگی سگی_
هر بار فالوور های این پیجم رو نگاه میکنم دلم میخواد گریه کنم ولی خب چه میشه کرد_
خدایا_

و اینکه خب آره دیگه چه خبرا؟
دیدگاه ها (۹)

استوریم اومده براتون؟اگه نه، ایناهاش.

من غشششششششششششش_me core:::

آقاااااااااااااا کارنامه امو گرفتممممممممممممممم. خداروشکر ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط