یادت تا ابد جاودانه است عزیزترین.

یادت تا ابد جاودانه است عزیزترین.
امروز مثل قدیم بودیم همه جمع بودیم پیشت.
فقط جای تو خیلی خالی بود.
مثل این دو سالی که نبودی.
مطعئن ام جات خیلی خوبه...
این رو از آرامشی که مزارت داره می دونم
دیدگاه ها (۷)

(می دونم دارم خیلی دور میزارم ولی خوب معذرت😭💔)نیکی روی فرش ق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط