ما احب اتباهی فیک ..بس الله گایل ..: و امّا بِنعْمَتِ رَب

ما احب اتباهی فیک ..بس الله گایل ..: و امّا بِنعْمَتِ رَبِکَ فَحَدِثْ ..☺
دیدگاه ها (۴)

:(:

ابی دکتر اسنان اعیونی ایعورنی من امس ما اسمع. ;-) ..

و علی الله فل یتوکل المتوکلین ☺

📌قسمت دهم ⭕️ شنیدی اهل سنت میگن حسبنا کتاب الله«کتاب خدا مار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط