از کنایه ها نرنج

از کنایه ها نرنج
این مردم کارشان نیش زدن است !
عمریست به هوای بارانی می گویند : خراب
دیدگاه ها (۴)

★★★★★

آهنگ بسیارزیبا از←↓ ♥مرتضی پاشایی ♥☆عاشقتم☆(آهنگ مهدی احمدون...

اینم یه نمایه دیگش...

اینم از کافی شاپه ما..نظرتون چیه؟؟

چطور نیش زدن حشرات.....

حرف مردم؟این مردم به هوای بارونی هم میگن.....خراب!

درک نمیکنم جدی چجوری به این هوای شاهکار میگید هوای خراباین ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط