ما برای با تو بودن
ما برای با تو بودن
عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست
گاهی هم تو دل می باختی
من به خاک افتادم
اما این جوانمردی نبود
می توانستی نتازی بر من،
امـا تاختی
ای که گفتی عشق را
از یاد بردن سخت نیست
" عشق " را شاید،
ولی هرگز " مَـرا " نشناختی
عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست
گاهی هم تو دل می باختی
من به خاک افتادم
اما این جوانمردی نبود
می توانستی نتازی بر من،
امـا تاختی
ای که گفتی عشق را
از یاد بردن سخت نیست
" عشق " را شاید،
ولی هرگز " مَـرا " نشناختی
- ۲.۲k
- ۲۷ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط