شهریوریا بامرامن

شهریوریا بامرامن
دیدگاه ها (۸)

تا تهش آدم میمونی؟

فقط چشاشششش

مادرم صبحی می‌گفت: موسم دلگیری است.من به او گفتم: زندگانی سی...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط