به چه می اندیشی؟!

به چه می اندیشی؟!
به خزانی که گذشت؟
به بهاری که نبود؟
به امیدی که کنون رفته به باد؟
یا به عهدی که دگررفت ز یاد؟
به چه می اندیشی؟!
به دوچشمی که توراهیچ ندید؟
به دودستی که توراهیچ نخواست؟
به رفیقی که غبارغمت ازچهره نرفت؟
یابه قلبی که برایت سخن ازعشق نگفت؟
به چه می اندیشی؟!
به بهاری دیگر به امیدی دیگر یا رفیقی دیگر...
دیدگاه ها (۳)

قدیما چقدر مهربون بودن

بنظرتون چند کیلو هست

ب این میگن مادر

کاروان عزاداری 13 محرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط