خوشا آنانکه که اصلاً نت ندارند

خوشا آنانکه که اصلاً نت ندارند
خبر از گوشی و تبلت ندارند

ندانند هیچ، وای فا چیست اصلاً
فرند و پست و اینترنت ندارند

ز LINE و Viber و Bee talk و WhatsApp
جدا هستند و با کس چت ندارند

بجز اِس اِم اسِ 16 ریالی
نه لایک و نه بلاک و اَد ندارند

زدست این فضاهای مجازی
خوشا آنانکه اصلاً خط ندارند
دیدگاه ها (۱)

ما همه بهشتی هستیم!!!..........لامصب از بس انلاینیم وقت گناه...

اینایی ک تندتند فقط لایک میکنن!!......باید یهو مث معلما،گچ پ...

ریتی

رینبو دش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط