عشق خاموش🍷🎬پارت²
عشق خاموش🍷🎬پارت²
-نه نه،خواهش میکنم یکی نجاتم بده.م....من کم....کمک
این یوپ ویو:تقریبا دم در استخر بودم که دیدم صدای شالاپ شلوپ آب میاد.حتما کانگ هو داره شنا میکنه.ول....ولی، کانگ هو اصلا شنا بلد نیس😨وای نههههه
*این یوپ کت مدرسشو در آورد و پرید تو آب تا کانگ هو رو نجات بده*
+کانگ...کانگ هو،خواهش میکنم چشاتو باز کن .کانگ هوووو.دووم بیار،الان میریم درمان گاه.
*این یوپ کانگ هو رو بغل میکنه تا ببره درمان گاه*
کانگ هو توی راه:سرفه*هق هق کم...هق کمک
+الان میرسیم نگران نباش
+کانگ هو!کانگ هو!خوبی؟؟!
*کانگ هو بیداره ولی تار میبینه و کاملا بهوش نیومده*
دکتر:او یوپی جان نگران نباش ،چیزیش نشده فقط یکم ضعیفه بخاطر همین یکم دیر تر بهوش میا..او عزیزم انگار بهوش اومد.
+خوبی؟!
-فکر کنم،ممنون
+خواهش میکنم
دکتر:او عزیزم فکر کنم وقت مناسبیه که ازت آزمایش سلامت بگیرم
-آزمایش سلامت؟
دکتر:وقتی دانش آموز جدید وارد مدرسه میشه من ازش آزمایش میگرم تا ببینم مریضی داره یا نه
-آها ،بله حتما
دکتر:خب فکر کنم یکم کم خونی و کم بود ویتامین داری. این پاستیل های تقویتی رو باید روزی سه یا چهارتا ازشون بخوری.اگر هم میخای میتونی پشت پرده لباستو عوض کنی😊
-اگه اشکالی نداره که باشه
+ام من همین بیرون منتظر میمونم.
++++++++
لایک و کامنت یادت نره ددی💬🖤
دستام کنده شد بعد تو حمایت نمیکنی؟؟
مایل به پارت³!!؟🎧🗼
-نه نه،خواهش میکنم یکی نجاتم بده.م....من کم....کمک
این یوپ ویو:تقریبا دم در استخر بودم که دیدم صدای شالاپ شلوپ آب میاد.حتما کانگ هو داره شنا میکنه.ول....ولی، کانگ هو اصلا شنا بلد نیس😨وای نههههه
*این یوپ کت مدرسشو در آورد و پرید تو آب تا کانگ هو رو نجات بده*
+کانگ...کانگ هو،خواهش میکنم چشاتو باز کن .کانگ هوووو.دووم بیار،الان میریم درمان گاه.
*این یوپ کانگ هو رو بغل میکنه تا ببره درمان گاه*
کانگ هو توی راه:سرفه*هق هق کم...هق کمک
+الان میرسیم نگران نباش
+کانگ هو!کانگ هو!خوبی؟؟!
*کانگ هو بیداره ولی تار میبینه و کاملا بهوش نیومده*
دکتر:او یوپی جان نگران نباش ،چیزیش نشده فقط یکم ضعیفه بخاطر همین یکم دیر تر بهوش میا..او عزیزم انگار بهوش اومد.
+خوبی؟!
-فکر کنم،ممنون
+خواهش میکنم
دکتر:او عزیزم فکر کنم وقت مناسبیه که ازت آزمایش سلامت بگیرم
-آزمایش سلامت؟
دکتر:وقتی دانش آموز جدید وارد مدرسه میشه من ازش آزمایش میگرم تا ببینم مریضی داره یا نه
-آها ،بله حتما
دکتر:خب فکر کنم یکم کم خونی و کم بود ویتامین داری. این پاستیل های تقویتی رو باید روزی سه یا چهارتا ازشون بخوری.اگر هم میخای میتونی پشت پرده لباستو عوض کنی😊
-اگه اشکالی نداره که باشه
+ام من همین بیرون منتظر میمونم.
++++++++
لایک و کامنت یادت نره ددی💬🖤
دستام کنده شد بعد تو حمایت نمیکنی؟؟
مایل به پارت³!!؟🎧🗼
- ۳.۶k
- ۱۹ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط