شده بغضی وقتا یهو فکر کنی دیگه دوسش نداری??
شده بغضی وقتا یهو فکر کنی دیگه دوسش نداری??
به خودت میگی اصلا واسه چی دوسش دارم??
مگه کیه???
مگه واسم چیکار کرده???
مگه چی داره که از همه بهتر باشه???
...
...بعد به خودت میخندی که اصلا واسه چی اینقدر خودتو
اذیت کردی??
یهو ,یه چیزی یادت میاد....
یه چیز خیلی کوچیک....
یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه.....
وبعد....
همین....
همین کافیه تا به خودت بیای و مطمعن بشی مه فقط اونپ دوست داری و نمیتونی فراموشش کنی!!!!!!
به خودت میگی اصلا واسه چی دوسش دارم??
مگه کیه???
مگه واسم چیکار کرده???
مگه چی داره که از همه بهتر باشه???
...
...بعد به خودت میخندی که اصلا واسه چی اینقدر خودتو
اذیت کردی??
یهو ,یه چیزی یادت میاد....
یه چیز خیلی کوچیک....
یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه.....
وبعد....
همین....
همین کافیه تا به خودت بیای و مطمعن بشی مه فقط اونپ دوست داری و نمیتونی فراموشش کنی!!!!!!
- ۹.۲k
- ۱۶ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط