عاشق برف و زمستانم

عاشق برف و زمستانم
اما...
من و زمستان هیچ وقت او را نفهمیدیم
دیدگاه ها (۱۳)

تا حالا شده کامنتای زیر پستاتون رو نبینید یا دیر ببینید؟

هر کی فهمید که این چه حیوونیه از ضریب هوشیه بالایی برخورداره

١٣٩۴/۰٩/٣۰شب آرامی بود می روم در ایوان، تا بپرسم از خودزندگی...

http://dl.shiayan.ir/media/emam-reza/Amadam-Ey-Shah-Karimkha...

ماکه نفهمیدیم🗿✨

هععییییاخرم نفهمیدیم 🤔

بلاخره نفهمیدیم ایشون کیه🤷‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط