من به کسی احتیاج ندارم
من به کسی احتیاج ندارم
که خوبیای منو ببینه
به کسی احتیاج دارم
که بدیامو ببینه و بازهم منو بخواد ...
که خوبیای منو ببینه
به کسی احتیاج دارم
که بدیامو ببینه و بازهم منو بخواد ...
- ۴.۴k
- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط