ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﺧﺪﺭﻩ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ !!

ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﺧﺪﺭﻩ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ !!
ﺁﻗﺎ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ !
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺮﻭ , ﻓﻘﻂ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩ ...!
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺜﺎﻓﺖ ﯾﻪ ﻓﻮﺷﯽ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻌﻨﯿﺶ
ﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ... .
دیدگاه ها (۳۱)

به سلامتی عشق که تلخیش شیرین بود و شیرینیش تلخ...

والا.خخخخخ

من منم... تغییرنخواهم کرد! اگر میخواهی مثل بقیه باشم، بقیه ه...

تبلیغ نوشابه زمزم...خخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط