#بیو

#بیو
زندگیو جوری میگآم که بعد مَرگم بگَن گآیید و رَف..
دیدگاه ها (۱)

#بیوشدم‍ عین‍ بچها.یهوازخواب‍ بیدارمیشم‍ بهونشومیگیرم‍ .🙂.

#کلیپ_شاخ✌

#تیکعهیچ میدونستید رلاتون پیش ما سینگل میشن؟😂🙄

#بیواینْ راهیوٌ کِه تو دارْی میریٌ تابٌلوی اِحتیاطْش رو مَن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط