وَخُدایی‌کِ‌می‌بینَدُکاری‌نِمی‌کُنَد

وَخُدایی‌کِ‌می‌بینَدُکاری‌نِمی‌کُنَد
دیدگاه ها (۷)

:)

:)

چِ‌آرِزوهاداشتَم‌وَدیگَرنَدارَم!:)

بالاخره لو رف😹 😹 😹 😹 😹 😹 😹

نشانه های بزرگی:۱- هر چیز را توهین فرض نمی کند۲- به دل نمی ...

Metanoia

این روزها وقتی دلتنگ می شوی کسی برایت جا باز نمی کند باید در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط